معاون حزب الله تشریح کرد:

دلایل ورود حزب الله به جنگ علیه گروههای مسلح در سوریه

دلایل ورود حزب الله به جنگ علیه گروههای مسلح در سوریه

معاون دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به دلایل ورود حزب الله به جنگ در القصیر از تلاشهای مقاومت علیه جریانهای تکفیری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه الیوم السابع، شیخ نعیم قاسم گفت: حزب الله از نظام سوریه دفاع نمی کند زیرا این نظام خود مسئول دفاع از خویشتن است بلکه ما از مقاومت دفاع می کنیم.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان بیان کرد: حزب الله هنگامی که خطر استراتژیکی را احساس کرد وارد عمل شد.

نعیم قاسم افزود: حزب الله در القصیر یا دیگر مناطق در راستای جلو گیری از امتداد فتنه و خنجر خوردن مقاومت از پشت فعالیت می کند.این دخالت قربانیان دارد اما این به مراتب کمتر از تلفاتی است که در صورت ورود جریانهای تکفیری به لبنان به حزب الله وارد می شود.

وی اظهار داشت: باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا مشکلات کشورش را فراموش کرده و از القصیر حرف می زند در حالی که در برابر اقدامات تکفیری علیه بشریت واکنشی نشان نداده است.

نعیم قاسم بیان کرد: حزب الله با جریان تکفیری مقابله می کند زیرا آنها سنی نیستند بلکه تروریست هستند.حزب الله از تعمیق روابط میان سنی و شیعه و همه مسلمانان  حمایت می کند اما در برابر جریان تکفیری می ایستد و اجازه پیاده شدن سناریوهایی که به نفع رژیم صهیونیستی را نمی دهد.رژیم اسرائیل در راستای ایجاد فتنه برای ضربه زدن به مقاومت حرکت می کند و مقاومت از هیچ تلاشی برای حمایت از پشتیبان خود کوتاهی نخواهد کرد.

کد خبر 2068717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha